Gyakran ismételt kérdések 2018-12-11T15:33:26+00:00

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Ebédidőben csütörtöktől szombatig 12:00 órától vagyunk nyitva, az utolsó érkezési időpont 13:30-kor van.

Vacsoraidőben keddtől szombatig 18:30-tól vagyunk nyitva, az utolsó érkezés pedig 20:30-kor lehetséges.

Vasárnaponként és hétfőnként zárva tartunk.

Éttermünk minden januárban két hétre, és minden augusztusban három hétre zárva tart.

A foglalási iroda telefonon elérhető (+36-30-508-0622) kedden és szerdán 16:00 és 20:00 között, csütörtöktől szombatig 11:00 és 20:00 között.

Nyitvatartási időben (keddtől szombatig) 24 órán belül áll módunkban emailjére válaszolni.

Amennyiben asztalt szeretne foglalni, kérjük, látogasson el honlapunkon az Asztalfoglalás menüponthoz.

A foglalás készítésénél kérjük, adja meg valós elérhetőségeit és adatait (mobiltelefonszám és email cím), amelyen a vacsora/ebéd előtt visszaigazolás céljából el lehet érni Önt.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy foglalás érvényes elkészítéséhez bankkártya adatok megadására van szükség, az asztalfoglalás garantálása érdekében, de a foglalásnál nem terheljük meg bankkártyáját.
Legyenek kedvesek a foglalás véglegesítéséhez rákattintani a ’Complete booking’ gombra, miután megadták bankkártyájuk adatait.

Amennyiben már meglévő foglalásával kapcsolatban keresne minket vagy egyéb kérdése lenne, kérjük, írjon üzenetet az onyx@onyxrestaurant.hu email címünkre és felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Asztalfoglalásokat csak 90 napon belül tudunk visszaigazolni, tehát maximum 3 hónappal előre lehet foglalni éttermünkbe.

Azt javasoljuk, hogy még az érkezés előtt foglaljon asztalt éttermünkbe. Javaslatunk, hogy kedd, szerda és csütörtöki napokra 2-3 héttel előre, pénteki vagy szombati napokra legalább 1 hónappal előre legyen kedves asztalt foglalni. Különleges nyitvatartási, illetve ünnepnapokon, pl. Szilveszterre és a Valentin-napra javasoljuk, hogy jóval előre foglaljon, hogy ne érje csalódás.

A vendégek igényeire összpontosítva és a nemzetközi trendeket figyelembe véve, szeretnénk, hogy mindenki kellemesen és kényelmesen érezze magát a tartózkodása alatt.
Ezért javasoljuk, hogy öltözéküket az aktuális időjárási körülmények figyelembevételével válasszák meg. Azonban kérjük, hogy éttermünk látogatásánál tartózkodjanak ujjatlan pólók és flip-flopok viselésétől.

Éttermünk a belváros szívében, az üzleti negyed sétálóutcai részen található. Az étterem környékén az autós forgalom korlátozott és behajtási engedélyhez kötött. Amennyiben az étkezéshez gépjárművel érkezik hozzánk, a Vörösmarty Irodaház parkolóházában 3 órára biztosítunk Önnek helyet (a parkolóba a Széchenyi tér irányából az Apáczai Csere János utcán keresztül a Deák Ferenc utcából lehet behajtani). Kérjük, ha igényli a parkolójegyet, azt asztalfoglalásánál jelezze részünkre!

Örömmel fogadjuk vegetáriánus, glutén- vagy laktózmentes étrendet követő vendégeinket is a kifejezetten a számukra készült speciális menüinkkel.

Sajnos nem áll módunkban vegán vagy tej- és tejtermékmentes (tejfehérjementes) menüt felszolgálni.

Kérjük, legyen szíves, hogy előre tájékoztasson bennünket az étkezési igényeiről. Amennyiben lehetséges még az érkezés előtt, a foglalás során jelezze ezeket!

Kérjük, vegye figyelembe, hogy mivel a többi vendégünk számára is ugyanabban a konyhában készítjük el az ételeket, így nem tudjuk garantálni, hogy az ételérzékenységgel rendelkező vendégeinknek készülő ételekkel azok nem érintkeznek.

Ha különleges táplálkozási igényei vannak, avagy kéréseinek nem tudunk eleget tenni, fenntartjuk a jogot a foglalás módosítására és/vagy törlésére.

Gyermekeket abban az esetben tudunk fogadni, amennyiben az étteremben való tartózkodás során mindvégig felügyelet alatt állnak. Vendégeinknek egy csendes, elegáns környezetet szeretnénk biztosítani, hogy kiegészítsük a kifinomult étkezési élményt, melyről éttermünk híres. Nem szolgálunk fel speciális gyermekmenüt, de a jelenlegi kínálatunk rendelkezésre áll, és onnan választhatnak fogásokat gyermekeiknek.

Sajnos az éttermünk nem minősül akadálymentesített létesítménynek, és nem rendelkezik speciális igényeket kielégítő felszereltséggel. De mindezek ellenére a személyzetünk mindig szívesen fogadja kerekesszékes vendégeinket.

Mindazonáltal, hogy a személyzetünk tagjai állatbarátok, sajnos az étterembe nem áll módunkban házi kedvenceket beengedni.

Éttermünkben kiemelkedő gasztronómiai élményt, kulináris utazást kívánunk biztosítani vendégeinknek. Ez azt jelenti, hogy a vacsorák 3 vagy akár 4 órán keresztül is tarthatnak.

Szeretnénk, hogy vendégeink a felszolgált ételsorokat az elejétől a végéig el tudják fogyasztani, az egyes adagok ehhez igazodnak. A menük és ételek a harmónia jegyében készülnek, ezért kérjük, hogy bízzák magukat kollégáink szakértelmére, és az általunk kigondolt ételeket, vagy sorrendeket ne változtassák meg.

A 6 fogásos vacsoramenüink árai 33 900 Ft + 15% szervizdíj / fő.

A 3 fogásos ebédmenü ára 18 900 Ft + 15% szervizdíj / fő,

a 4 fogásos ebédmenü 21 900 Ft + 15% szervizdíj / fő,

és a 6 fogásos ebédmenünk 25 900 Ft + 15% szervizdíj / fő árban kalkulálható.

Jelenleg nem kínálunk a’la carte étkezési lehetőséget.

Figyelembe véve a már meglévő foglalásainkat, legfeljebb 50 fős társaságot tudunk fogadni (két külön helyiségben).

Az Onyx Szalon maximum 30 vendég befogadására, privát rendezvényekre alkalmas.

Exkluzivitás nélkül maximum 15 fős csoportot áll módunkban fogadni.

Kérjük, ajánlatkéréssel kapcsolatban előzetesen írjon e-mailt nekünk!

Folyamatosan törekszünk a foglalási rendszerünket tökéletesítésén, ezért nagyra értékeljük vendégeink összes visszajelzését. Az Onyx étterem célja, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást és ételeket biztosítsa, ezért nagyon fontos, hogy minden ebédre és vacsorára pontosan tudjuk a vendégeink, foglalásaink számát. Célunk az étterem kapacitásának maximalizálása és kiváló szolgáltatásminőség biztosítása.

Annak érdekében, hogy folyamatosan magas szintű szolgáltatást nyújthassunk, kérjük vendégeinket, hogy töröljék azon foglalásaikat, amelyekre nem tudnak eljönni. Így lehetőségünk nyílhat felajánlani az asztalt valaki másnak a várólistánkról. A foglalás törlése nagyon egyszerű: a visszaigazoló e-mail alján található linken keresztül a foglalást törölheti, vagy pedig e-mailt küldhet az onyx@onyxrestaurant.hu címre.

Sok leendő vendég egy estére több étterembe foglal asztalt, de végül csak egy helyre megy el, ami azt jelenti, hogy a többi vendéglátó egység bevételtől esik el. Általában sokan vannak a várólistán, de nem tudjuk már őket fogadni az üresen maradt helyekre, mert a lemondás későn, vagy meg sem érkezik.

Sajnos nem világos számunkra, hogy ezek a vendégek miért nem jönnek el a lefoglalt időpontra, és/ vagy miért nem törlik ki előre foglalásukat.

Más éttermek is kénytelenek voltak lépéseket tenni ennek a “trendnek” a leküzdésére, mivel néhány vendéglátóhelyen már a foglalásnál az egész étkezést előre ki kell fizetni.

Éttermünk vezetése úgy döntött, hogy egy speciális panelt integrálunk foglalási rendszerünkben, ahol a vendégek hitelkártya garanciát nyújtanak a foglalásuk biztosítása érdekében, ezzel is kizárva a komolytalan asztalfoglalásokat.

Tájékoztatjuk vendégeinket, hogy az általunk használt foglalási rendszert a DinnerBooking (www.dinnerbooking.com) foglalási szolgáltató üzemelteti, a Stripe bankközi platform támogatásával (https://stripe.com/it) – ezáltal az asztalfoglalás elkészítése csak érvényes hitelkártyaszám beillesztésével lehetséges.

A foglaláskor nem számolunk fel díjat, és a bankkártya adatok csak a foglalás garantálásához vannak megőrizve – a Stripe által-, éttermünk ezekhez nem fér hozzá közvetlenül.

Az asztalfoglalás csak hitelkártyaadatok sikeres regisztrálása után garantált, és csak visszaigazolás esetén érvényes.

 

A megadott bankkártya nem kerül megterhelésre, kivéve késői lemondás, módosítás vagy meg nem jelenés esetében.
A foglalás időpontja előtt 24 órával díj fizetése nélkül lemondható vagy módosítható az asztalfoglalás, amennyiben az írásban az
onyx@onyxrestaurant.hu email címre jelezve lett az éttermünk felé.

Késői lemondás, vendégszámra vonatkozó késői módosítások vagy meg nem jelenés esetén személyenként 70 € kerül felszámolásra hitelkártyájáról.

A DinnerBooking és a Stripe szabályzatával kapcsolatban kérjük, látogasson el a megfelelő oldalakra (https://dinnerbooking.com/hu/en-US/s6/terms) és (https://stripe.com/it/terms).

Asztalfoglalásokat csak 90 napon belül tudunk visszaigazolni.

Felhívjuk figyelmüket, hogy amennyiben nem kívánnak, avagy nem tudnak megjelenni foglalásukra, minimum 24 órával előbb töröljék azt írásban.

Különleges étkezési előírások és allergiák, illetve olyan speciális kérések esetén melyet sajnos nem áll módunkban teljesíteni, fenntartjuk a jogot a foglalás megváltoztatására/törlésére.

Vendégeink ebédre 3, 4 és 6 fogásos, vacsorára pedig a kétféle 6 fogásos kóstolómenüink közül tudnak választani, az egész asztaltársaság számára egyformát.

Köszönjük szépen megértésüket és együttműködésüket!